9 Μαΐ 2011

ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ

Η ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος αλλά και οι απαιτήσεις των καταναλωτών για ασφαλή και υγιεινά προϊόντα οδήγησαν στην προώθηση της βιολογικής γεωργίας. Σε μια βιολογική καλλιέργεια δεν χρησιμοποιούνται ορμόνες, χημικές ή άλλες επικίνδυνες ουσίες και η προστασία των φυτών από τους εχθρούς τους γίνεται με βιολογικά μέσα...

Η βιολογική προστασία στηρίζεται κυρίως στη βοήθεια των ωφέλιμων εντόμων ή πουλιών τα οποία κατατρώγουν τους βλαβερούς οργανισμούς. Ένα παράδειγμα αποτελούν οι πασχαλίτσες οι οποίες τρώνε τις μελίγκρες, όπως και οι χρυσόπιλοι που τρέφονται επίσης με μελίγκρες

Επίσης βιοκαλλιεργητές έχουν δοκιμάσει με πολύ καλά αποτελέσματα διάφορα εκχυλίσματα άγριων βοτάνων. Είναι ακίνδυνα για την υγεία του ανθρώπου, δεν έχουν υπολείμματα στα προϊόντα και φτιάχνονται από εμάς τους ίδιους με μηδαμινά έξοδα.

Έτσι με τη βιολογική καλλιέργεια μπορούμε να διατηρήσουμε τη γονιμότητα του εδάφους, να αποφύγουμε τη μόλυνση και τη ρύπανση του περιβάλλοντος και να παράγουμε τρόφιμα υψηλής βιολογικής αξίας, πραγματικά αγνά.

Οι ίδιοι οι παραγωγοί βλέπουν στη βιολογική γεωργία μια διέξοδο από τον ανταγωνισμό που θέλει να παράγουν όσο το δυνατό φθηνότερα γιατί δεν απαιτεί μεγάλα κεφάλαια ή τεχνογνωσία και γιατί τα προϊόντα βρίσκουν εύκολη διέξοδο στις αγορές, αφού τα τελευταία χρόνια αυξάνεται η ζήτησή τους.

Με τη βιολογική γεωργία βελτιώνεται η ποιότητα της καθημερινής ζωής των ανθρώπων και αναπτύσσεται θετική σχέση με το περιβάλλον..


Γενικά όμως μπορούμε να πούμε ότι η βιολογική γεωργία δεν προωθείται όπως θα έπρεπε από το κράτος ή άλλους φορείς και οι γεωργοί συνήθως μόνοι τους προσπαθούν να ενημερωθούν και να συνεργαστούν για ένα καλύτερο μέλλον για τις οικογένειές τους, την κοινωνία και το περιβάλλον.

Τα βιολογικά προϊόντα είναι εύγευστα, με τα φυσικά τους αρώματα και όλες τις βιταμίνες τους που θωρακίζουν τον οργανισμό μας μας με υγεία.

Εγώ θα εξακολουθώ να καλλιεργώ βιολογικά προϊόντα, με σεβασμό στο περιβάλλων που ζω, στην υγεία μου, αλλά και την υγεία των ανθρώπων που έχω δίπλα μου και με εμπιστεύονται και καταναλώνουν τα προϊόντα μου.

2 σχόλια:

  1. Καλή η ανάρτησή σου. Μιά παρόμοια ανάρτηση έχω κάνει και εγώ. Τα πράγματα όσο πάνε και χειροτερεύουν, πρέπει να αντισταθούμε με όλους του τρόπους για να μην περάσουν τα σχέδια ορισμένων που καμιά σχέσει δεν έχουν με την υγειινή διατροφή παρά μόνο για τα κέρδη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φώτη όσο και να αντισταθούμε δεν πιστεύω να καταφέρουμε και πολλά. Τα συμφέροντα είναι τεράστια και εσύ θα τα ξέρεις καλύτερα.
    Πιτσιρικάς βοηθούσα ένα θείο μου που ήταν παραγωγός κηπευτικών. Αυτά που έβλεπα με έχουν κάνει να μην αγοράζω τίποτα από τη φρουταγορά.
    Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να καλλιεργώ για μένα και τους φίλους μου αγνά προϊόντα, που είναι υγιεινά, εύγευστα και μου μένει και η χαρά της ενασχόλησης με τη φύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ...