20 Ιουν 2010

ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ




Σήμερα έκανα μια βόλτα στο δάσος να δω τα μελισσάκια μου (φωτ. 1). Κάνοντας μια επιθεώρηση ρουτίνας (φωτ. 2), είχα τη αίσθηση πως κάποιος με παρακολουθεί. Κοιτάζοντας δεξιά έμεινα άφωνος. Ένα μικρό λαγουδάκι (φωτ. 3), που προφανώς το είχε σκάσει από τη μαμά του, με κοιτούσε με δύο υπέροχα ματάκια όλο απορία. Φωτογραφίζοντας το, με άφησε να το πλησιάσω, σιγά – σιγά, στα τρία περίπου μέτρα!!! Ήταν εκπληκτικό. Ήταν ένα πανέμορφο ζωάκι. Ένα γλυκύτατο πλασματάκι. Αφού απόλαυσα τις στιγμές αυτές, το ευχαρίστησα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και αποχώρισα με ήρεμες κινήσεις. Καθώς και αυτό έφευγε σταμάτησε για λίγο και έριξε μια ματιά πίσω. Γεια σου φιλαράκι μου. Είσαι πάντα ευπρόσδεκτο στα μελισσάκια μου. Να προσέχεις τους φιλόζωους κυνηγούς!!!
Η φύση, μου έχει χαρίσει υπέροχες στιγμές. Τόσο στον κάμπο, όσο στη Θάλασσα αλλά και στο δάσος. Αυτή η στιγμή ήταν μοναδική.

3 σχόλια:

  1. Γιώργο καλημέρα
    Στο blogspot το δικό μου , από την λίστα επισκεπτών δεν μπόρεσα να μπώ στο blogspot το δικό σου.
    κοίταξέ το γιατί αναφέρεται μόνο το όνομα του blogspot χωρίς ολόκληρο το όνομα της ιστοσελίδας σου όταν κάποιος μπεί στο προιφίλ ( πάντα όταν είσαι επισκέπτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάτι έγινε και δεν γράφτηκαν όλα σου έστειλα.
    Σου εύχομαι ότι καλύτερο και στο κτήμα και στην οικογένειά σου.
    καλώς ήλθες στους μελισσοκόμους καλές αναρτήσεις (απ'ότι βλέπω είναι πολύ καλές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φώτη ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και για τις ευχές. Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ...